eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZachecanie klientow do platnosci telefonami/zegarkamiRe: Zachecanie klientow do platnosci telefonami/zegarkami
  • Data: 2020-02-07 16:42:35
    Temat: Re: Zachecanie klientow do platnosci telefonami/zegarkami
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Dawid Rutkowski" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:3c47646a-4688-49b8-be09-618338744bef@go
    oglegroups.com...
    W dniu piątek, 7 lutego 2020 15:18:14 UTC+1 użytkownik Michał
    Jankowski napisał:
    > W dniu 07.02.2020 o 15:00, Dawid Rutkowski pisze:
    >> > może przekazać też numer karty itp. - bo te informacje są
    >> > dostępne
    >> > dla sprzedawcy, ma to i w raportach, ale przede wszystkim na
    >> > swojej
    >> > kopii slipu.
    > >
    >> No jakoś niewydajemisie.

    >"Na wydaje się to ja nie mogę się opierać" - weź przykład z
    >przodownika ze "Znachora" i oprzyj się na wiedzy.
    >Przyczynek - jak sobie wyobrażasz płatność "żelazkiem", gdy było tak,
    >jak Ci się wydaje? A zaszłości historyczne są ważniejsze niż
    >innowacje.
    >Więc nawet dla bieda-kart "electronic use only" jest tak samo.

    Zaszlosci wazne, ale odkad mamy elektroniczne terminale zamiast
    zelazek, to moze byc calkiem inaczej.
    Ze np sprzedawca ma z terminala liste platnosci z unikalnymi
    numerami - nr karty nie musi znac.
    Operator terminali udostepni w miare potrzeby - albo w ogole zalatwi
    sprawe reklamacji ...

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1