eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZachecanie klientow do platnosci telefonami/zegarkamiRe: Zachecanie klientow do platnosci telefonami/zegarkami
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!new
    s.unit0.net!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada
    .pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.
    pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <5e320288$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <5e397c5c$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e3c8dd0$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <5e3d586a$0$512$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <5e3d71a4$0$546$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    In-Reply-To: <3...@g...com>
    Subject: Re: Zachecanie klientow do platnosci telefonami/zegarkami
    Date: Fri, 7 Feb 2020 16:42:35 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 29
    Message-ID: <5e3d8629$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.73.79
    X-Trace: 1581090345 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 551 83.26.73.79:54813
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:649477
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Dawid Rutkowski" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:3c47646a-4688-49b8-be09-618338744bef@go
    oglegroups.com...
    W dniu piątek, 7 lutego 2020 15:18:14 UTC+1 użytkownik Michał
    Jankowski napisał:
    > W dniu 07.02.2020 o 15:00, Dawid Rutkowski pisze:
    >> > może przekazać też numer karty itp. - bo te informacje są
    >> > dostępne
    >> > dla sprzedawcy, ma to i w raportach, ale przede wszystkim na
    >> > swojej
    >> > kopii slipu.
    > >
    >> No jakoś niewydajemisie.

    >"Na wydaje się to ja nie mogę się opierać" - weź przykład z
    >przodownika ze "Znachora" i oprzyj się na wiedzy.
    >Przyczynek - jak sobie wyobrażasz płatność "żelazkiem", gdy było tak,
    >jak Ci się wydaje? A zaszłości historyczne są ważniejsze niż
    >innowacje.
    >Więc nawet dla bieda-kart "electronic use only" jest tak samo.

    Zaszlosci wazne, ale odkad mamy elektroniczne terminale zamiast
    zelazek, to moze byc calkiem inaczej.
    Ze np sprzedawca ma z terminala liste platnosci z unikalnymi
    numerami - nr karty nie musi znac.
    Operator terminali udostepni w miare potrzeby - albo w ogole zalatwi
    sprawe reklamacji ...

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1