  • Data: 2008-05-01 11:12:56
    Temat: Re: Zachód, Wielkopolska a sprawa Belki Markowej...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Konrad N>S>" fvc70j$1rvn$...@o...icpnet.pl

    Ponoć tak mozna od dawna, ale nie próbowałem.

    Ponoć teraz tak jest -- widzą tak na ich stronie.
    Nadal są ,,przedziały kapitałowe'' ale dla każdego przedziału
    jest tyle samo -- 5.5% w nieseksualnym stosunku rocznym.

    > tylko dlaczego jeszcze na to nie zareagował mbank, i nie zniósł jeszcze
    > ograniczenia do 4 liczby rachunków e-max-plus?

    Trudno zgadnąć.

    > to by było dopiero miłe: rozdzielać w domu przed komputerem środki na kwoty od
    > których odsetki nie zostaną obrąbane za pomocą belki.

    Można jeszcze dorzucić automagię: Gdy człek chce przelać z jakiegoś eM+ na eK
    więcej, niż ma na tym eM+, automag ściągnie pieniądze nie tylko z tego eM+, ale
    i z innych eM+ czy innego eM+. Komplementarnie ;) przy wlewaniu automagia będzie
    stosownie rozlewała na dostępne eM+, choć wydana zostanie dyspozycja wlania tylko
    na jeden, konkretny eM+. Do tego warto by było jeszcze dorzucić dowolną liczbę
    przelewów w miesiącu z jednego eM+.

    Podobnież z oszczędzającymi w innych bankach.

    IMO trzeba zapomnieć o ewentualnych urazach do naszego państwa (czy naszego rządu)
    i trzeba jakoś pomagać premierowi Tuskowi w wywiązywaniu się z obietnicy obniżania
    podatków. Przecież człowiek (ludzie) nie może (nie mogą) stale nosić w swoim sercu
    (w swoich sercach) żalu do innych ludzi, w tym wypadku do rządu czy państwa...

    --