  • Data: 2011-11-10 20:43:51
    Temat: Re: Zaczyna się..... (Grecy masowo wycofują depozyty)
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/10/2011 1:48 PM, Cubus wrote:
    > http://forsal.pl/artykuly/564580,kryzys_w_grecji_gre
    cy_masowo_wycofuja_depozyty_z_bankow.html

    > Jeśli wycofali już 3% depozytów to za chwilę bankom skończy się gotówka....
    >
    > Run na banki w Grecji podlany odpowiednim sosem medialnym i relacjami
    > na żywo z kolejek przed bankami to może być iskra w beczce prochu.

    po pierwsze, wreszcie ten sztuczny twór w postaci euro musi sie
    rozleciec, wiec im szybciej tym lepiej.
    Jak narazie to przypomina mi to trzymanie wspólnej kasy z ex-małożonkiem
    po rozwodzie.
    Kasa wspolna, ale zarzadzanie kazdy sobie.
    To nie może działać.

    po drugie, jak zabraknie kasy to sie gotówki nie wypłaci i cześć.
    Nie mam pana płaszcza i co mi pan zrobi.
    Zapisy ksiegowe zostaną, najwyżej wartość depozytów szlag trafi. Trochę
    ludzi wyjdzie na ulice i na tym sie skonczy.

    Zdaje sie ameryka południopwa przerabia takie numery na codzien