  • Data: 2009-08-08 21:08:59
    Temat: Re: Zafrapował mnie ten post...
    Od: "Szymon" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy powiedzialbys, ze to srednia w Polsce, czy wybrales wersje
    ekstremalnie wysoka "dla lepszej ilustracji zjawiska"?
    Niestety to prawda, co kolega napisał. Sam mam znajomych, który nie
    udźwignęli kredytu, bo jedno straciło pracę. Wrócili do rodziców, wynajmują
    "swoje" mieszkanie i dopłacają do niego ok. 300zł/mc, by spłacać kredyt. No
    ale lepsze 300 niż 1700 raty. A że gnieżdżą się na 1 pokoju z małym
    dzieckiem w mieszkaniu rodziców to już tak wyszło...