  • Data: 2009-08-09 14:39:43
    Temat: Re: Zafrapował mnie ten post...
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Sie, 09:01, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Przyjmijmy 21% i 50% za wartości skrajne. Średnio wychodzi więc 35%. To
    > jest kilkaset PLN miesięcznie więcej, co w skali 35 lat daje sporo.

    O! Teraz 50% to "wartosc skrajna"? :) Bo wczoraj 50% to bylo:
    "Opisałem sytuację przeciętnej polskiej rodziny." :)

    Nie zrozum mnie zle, nie lapie Cie za slowka. Skrzywienie zawodowe,
    sila rzeczy zwracam uwage na takie roznice czy 21% czy 35% czy 50%.

    Na razie juz wiem, ze inwestycja w nieruchomosci na wynajem w Polsce
    to NIE jest dobra inwestycja. Chcialem sie dowiedziec jak bardzo jest
    ZLA.