  • Data: 2009-08-08 21:42:36
    Temat: Re: Zafrapował mnie ten post...
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szymon pisze:
    > Poszła z córką mieszkać do matki, było tam dla nich miejsce. Sporo kasy na
    > tym wynajmie zarobili.
    >
    > Rozumieć mam, że kupili na kredyt i wynajem pokrył ratę + zarobili? Cud...
    > no chyba, że mieli 90% wkładu własnego :-)

    Nie wiem dokładnie. Jej mąż dostał to mieszkanie z pracowniczej
    spółdzielni, w pracy się zapisał na to mieszkanie sp-cze i czekali.
    Jak dostali mieszkanie to on był w tym czasie w Iraku czy Iranie (mylą mi
    się zawsze te 2 kraje). Pewnie jeszcze za mało forsy tam zarobił, a
    musieli coś niecoś do tego mieszkania dopłacić. Na raty nie kupili na pewno.

    --
    animka