  • Data: 2009-08-09 20:17:11
    Temat: Re: Zafrapował mnie ten post...
    Od: "Szymon" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wynajem w Polsce ze względu na uregulowania prawne jest dla właściciela
    > mieszkania czymś ryzykownym.

    Zgadzam się. Do tego jeszcze US coraz częściej ściga za wynajem, więc i z
    tego tytułu mogą być kłopoty... i koszty.

    > Kupna mieszkanie jako lokata kapitału jak najbardziej ale wynajem może
    > przynieść więcej strat niż zysków. IMO lepiej kupić jakieś działki
    > (budowlane, rekreacyjno-budowlane) w sensownej lokalizacji.

    Miałem na myśli osoby posiadające naprawdę duuuży kapitał. Wówczas
    nieruchomości mogą być alternatywą wobec np. lokat, walut, obligacji itp..
    Oczywiście działki też są dobrym pomysłem, aczkolwiek czasami trudno jest
    przewidzieć czy sensowna lokalizacja dziś, takową się okaże za np. 10 lat.