  • Data: 2007-02-11 11:35:41
    Temat: Re: Zagadka Lukas
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

    In news:eqmtc6$177$1@news.task.gda.pl, *Bartosz 'bart' Nowakowski*
    wrote:

    > Jeżeli chodzi o maile (nie wiem jak smsy) to logika kolejności
    > wysyłania maila to tak ale na dochodzenie raczej nie mamy wpływu a
    > czynników, które mają na to wpływy a niezależnych od nas trochę by
    > się uzbierało.

    Potwierdzam ze logiki nie ma.
    Dzisiaj ebay mnie powalil z rana bo dostarczyl mi mejla o kończącej sie
    aukcji. Mejl gdzies im zaginal bo zostal wyslany 9 grudnia 2006 :]
    Od tego czasu dostalem od nich ze 30 innych mejli, a ten jeden sie zagubil i
    dotarl dzisiaj rano. Eweidentnie utknal na caly ten czas an serwerze ebaya.
    A to podobno Poczta-Polska gubi listy ;-)

    --
    darnok
    "A ja TRUskawki cukrem..."