eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZaginiony przelewRe: Zaginiony przelew
  • Data: 2007-02-09 10:25:03
    Temat: Re: Zaginiony przelew
    Od: "JarekG" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    95% odbiorca kręci
    5% problemy wewnętrzne banku (znam sytuacje, że przelew lądował na koncie
    przejściowym, chociaż nie powinno to mieć miejsca)
    oczywiście zakładam, że wpisałeś poprawny numer.
    Od kiedy w bankch księgowania są automatyczne, ważny jest numer konta,
    błędny adres nie powinien wpłynąć na księgowanie.
    JarekG

    Użytkownik "zanies" <n...@z...pl> napisał w wiadomości
    news:eqfurk$ojq$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    > Sprawa wyglada nastepujaco.. kupilem przedmiot na allegro za kwote 150
    > PLN. Tego samego dnia wieczorem zlecilem przelew w PKO Inteligo.
    > Nastepnego dnia tj. 2007-02-06 przelew zostal zaksiegowany na moim
    > rachunku i pojawil sie w zakladce 'Historia rachunku'. Dzis skontaktowalem
    > sie ze sprzedawca, ktory twierdzi, iz przelewu nie otrzymal.
    > Sprzedawca ten posiada rowniez konto w PKO BP (Inteligo). Nie mam podstaw
    > by mu w tej kwestii nie wierzyc, gdyz jest on juz na allegro od dluzszego
    > czasu i jak dotad nie posiada negatywnych komentarzy.
    > Sprzedawca po zakonczonej aukcji podal mi dane do przelewu - imie,
    > nazwisko i numer konta. Ja wypelniajac formularz podalem rowniez jego
    > adres zamieszkania.. Rozmawialem z nim i twierdzi, ze to jest przyczyna
    > problemu i dlatego przelew nie doszedl - mimo, iz numer konta odbiorcy
    > jest poprawny. Wydaje mi sie to dziwne, wiele razy dokonywalem platnosci
    > podajac rozne dane (nie zawsze prawdziwe) w rubrykach dotyczacych
    > personalii odbiorcy - opierajac sie jedynie na numerze konta. Nigdy tez
    > przelew nie zaginal tak jak ma to miejsce w tym przypadku.
    >
    > Prosze poradzic co robic, dzwonilem na infolinie bankowa jednak maja chyba
    > dzisiaj jakies przesilenie, gdyz po 20 minutach sluchania 'nastrojowej'
    > muzyczki zaden konsultant sie nie zglosil.
    >
    > Dziekuje za wszelkie sugestie i pozdrawiam.
    >
    >
    >
    > --
    > zanies MD5: a1c08fcf1397789a4b088b5b0eed18d6
    > _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/
    > [z][a][n][i][e][s][@][z][a][n][i][e][s][.][p][l]


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1