  • Data: 2005-08-06 05:40:33
    Temat: Re: Zakaz uzywania komorki w oddziale banku.
    Od: "kubakj" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > [...]
    >
    > Na mój gust chodzi chyba właśnie o to, by w sytuacji gdy ktoś przegina
    > i jest za głośny - móc powiedzieć "proszę wyłączyć komórkę, jest zakaz".
    > Jakoś wielokrotnie w różnych oddziałach BPH i na poczcie rozmawiałem przez
    > telefon (trudno nie rozmawiać, jak się stoi/siedzi godzinę w kolejce :-E)
    > i jakoś nikt mi nie robił problemów... Tyle że się nie darłem, starałem się
    > być raczej dyskretny ;)
    >
    > Pozdrawiam,
    > --
    > Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
> [...]

    Ja tez normalnie prowadze konwersacje i raczej dyskretnie, a nie chwale sie
    wszystkim innym wokolo, zeby kazdy mial wiedziec, bo latwiej byloby wlaczyc
    zestaw glosnomowiacy i nie zdzierac gardziolka.

    Ja ostatnio inaczej z nimi gram, jak mnie w moim oddzialiku zaczepiaja:
    - "Prosze wylaczyc komorke, tu jest zakaz, nie umie pan czyc?" - zwraca sie do
    mnie jakis wiesiek po zawodowie po chamsku.
    - "I'm sorry, I don't speak polish. Do you speak English?" - odpowiadam :D
    - "eeee" i spierdziela do kata...