  • Data: 2003-11-01 10:46:56
    Temat: Re: Zakladanie konta w Inteligo
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Robert napisał:

    > Bylo. W rownoleglym watku znowu pisze, ze serwis SMS kosztuje 3,99/miesiac,
    > mimo ze kilka dni temu zwrocilem mu uwage, ze nie jest to prawda.

    OK. Moze nie zauwazyl zmiany. W 2001 byl serwis skrocony za 1,99,
    standardowy za 3,99 i pelny za 5,99. Teraz jest po prostu serwis SMS za
    4,99 i serwis SMS z sercem za 5,99. Funkcjonalnosc obu jest identyczna,
    ale zdaje sie, ze ten drugi wysyla rownolegle z SMSami e-maile. To swoja
    droga dobre rozwiazanie dla kogos, kto chce miec powiadomienia, ale nie
    ma komorki (tylko czy bank cos takiego bez komorki odpali? ;-) ).

    Bartol