    From: "sas" <s...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zakladanie konta w Inteligo
    Date: Mon, 03 Nov 2003 18:53:20 +0100

    >bo02ue$533$...@i...gazeta.pl,

    >Tak, serwis SMS z sercem kosztuje 5,99 miesiecznie i wysyla emaile.

    Aleś sie Robert mnie przyczepił, jak rzep....nie powiem czego. Rzeczywiście
    chyba sie zbytnio irytujesz i nie stosujesz odrobiny netykiety. Istotnie
    pomyliłem się o złotówkę w informacjach a Ty robisz z tego problem. Chyba
    jednak nie potrafisz odczytac intencji tego rodzaju wymiany myśli, jakim jest
    forum.

    A Bartkowi dziekuję jeszcze raz za wsparcie, bo miło jest miec świadomość,ze
    sa tutaj tez ludzie na poziomie i wiedzą czemu tego rodzaju wymiana mysli
    informacji służy.
    Ale pozdrawiam Was obu chłopaki równie serdecznie :-)
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl