    From: "Robert" <u...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zakladanie konta w Inteligo
    Date: Mon, 3 Nov 2003 19:07:39 +0100

    0...@p...pl,
    sas <s...@p...pl>:

    > Aleś sie Robert mnie przyczepił, jak rzep....

    Tu akruat potwierdzalem informacje o wysylaniu emaili, ktorej Bartol Partol
    nie byl pewny - poniewaz widzialem takie emaile (choc sam nie subskrybuje
    tego serwisu - 5,99 to dla mnie za drogo za te - przyznam atrakcyjna -
    usluge).

    > Rzeczywiście chyba sie zbytnio irytujesz i nie stosujesz odrobiny
    > netykiety. Istotnie pomyliłem się o złotówkę w informacjach a Ty
    > robisz z tego problem.

    Nie robie problemu z tego, ze sie pomyliles - kazdy sie myli. Zwrocilem Ci
    uwage za pierwszym razem, ze podajesz bledne informacje. Nie podoba mi sie
    to, ze zignorowales to i dalej dezinformowales. I tego sie faktycznie
    przyczepilem.

    > Chyba jednak nie potrafisz odczytac intencji
    > tego rodzaju wymiany myśli, jakim jest forum.

    Na pewno nie jest to dezinformacja.

    > A Bartkowi dziekuję jeszcze raz za wsparcie, bo miło jest miec
    > świadomość,ze sa tutaj tez ludzie na poziomie i wiedzą czemu tego
    > rodzaju wymiana mysli informacji służy.

    Sluzy wymianie informacji :)

    > Ale pozdrawiam Was obu chłopaki równie serdecznie :-)

    Dziekuje i wzajemnie.

    --
    Robert