    From: krzysztofsf <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zakup przy pomocy karty. rodki zdj te po roku
    Date: Mon, 17 Sep 2007 13:49:59 -0700

    On 17 Wrz, 13:47, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:

    > I co niby bank mialby z ta reklamacja zrobic?

    No coz, ja reklamowalem znikniecie (po tygodniu od transakcji)dwa dni
    wczesniej blokady bez zrealizowania transakcji (platnosc karta w
    necie) i tak jakby po kilku godzinach transakcja sie zrealizowala.

    > Taaaak, bo wszyscy maja "kwoty" "poprzeznaczane" na wszystkie zakupy.
    > Moze jeszcze ksiegowy powinien byc na pol etatu i robic bilanse?
    > Zejdz na ziemie, normalni ludzie jak dostana wyciag, patrza w co
    > wieksze pozycje (a moze nawet we wszystkie), i jesli tylko nie ma
    > tam niczego podejrzanego, nie wnikaja w to bardziej niz trzeba.
    >
    > Pamietac o wszystkich dokonanych zakupach? Bez zartow.
    >
    > Rozumialbym moze jakis wielki zakup, z ktorym musimy specjalnie
    > kombinowac (np. zwiekszac limit karty albo inne takie) -
    > rzeczywiscie bym sie zdziwil ze takie cos sie nie objawilo.

    Jasne, Kwota na tamte czasy bodajze odpowiadajaca 120 czy 150 dolarow,
    o 200 zl nizsza od najnizszej krajowej i rowna 1/4 przecietnych
    zarobkow jest nieodczuwalna.

    A co do licznia i przeznaczenia.
    Tak jakby przy slubie to jest zwlaszcza normalne.
    Sala - tyle potrzeba, orkiestra - tyle, od osoby tyle, garnitur -tyle,
    obraczki, fotograf, ...wszystko zwazone i pomierzone, oraz
    podsumowane, gotowka i karty czekaja z przeznaczeniem na konkretne
    cele.

    A sprawa nie dotyczy KK tylko konta - czyli powrot srodkow z blokady
    (co prawdopodobnie sie odbylo) jest bardziej widoczny, zwlaszcza jesli
    nie dotyczyloby to debetu tylko dodatnich srodkow na koncie.

    No dobra. Zalozmy. Gosc jest niefrasobliwy, wyciagi wyrzuca do kosza
    przed czytaniem.