  • Data: 2009-05-22 17:58:16
    Temat: Re: Zakupy tez robicie tylko w jednym sklepie?
    Od: "JanKo" <b...@m...tu> szukaj wiadomości tego autora

    Agent zlotowinfo nadaje:

    > chodzi o wymuszenie na mBanku przywilejów które stracili
    > m.in. bezpłatne kody jednorazowe, procenty

    Młody jestem chyba i nie pamiętam czasów gdy mBank był liderem jeśli
    chodzi o procenciki z lokat czy kont oszczędnościowych,
    Swego czasu, założenie pocztowej "killer" lokaty uwarunkowane było
    odpowiednim tytułem przelewu więc nie było tajemnicą dla mBanku gdzie
    wędrują pieniądze z jego kont ani po co. Jeśli taki wyrazisty znak nie
    wzruszył twardych serc zarządu mBanku to jakie czynności trzeba by
    podjąć aby "wymusić" więcej procentów?
    Takie supliki ciągle wznoszone bez żadnej nadziei na pozytywny obrót
    sprawy to musi być... miłość ;-)