  • Data: 2009-05-23 16:44:00
    Temat: Re: Zakupy tez robicie tylko w jednym sklepie?
    Od: "JanKo" <b...@m...tu> szukaj wiadomości tego autora

    Agent bradley.st nadaje:

    > Pienilbym sie rowniez, gdyby w tym czasie "sklep" mial na stronie
    > internetowej informacje typu:

    Zdziwiony jestem nawet nie tym że ktoś wierzy w to co bank pisze o sobie
    samym na własnej stronie internetowej ale tym że ktokolwiek tego typu
    bełkot czyta. Jak w starym szmoncesie o genialnym inkasencie, bo w
    interesach trzeba mieć mózg a nie rozmiękczone serce...

    Wychodzi na to że klienci banków, mimo organicznie wszczepionego
    internetu, są mniej mobilni od babć potrafiących obmacać pół miasta w
    poszukiwaniu odpowiednio jędrnego ogóreczka. Psie przywiązanie do raz
    wybranego banku tym bardziej irracjonalne że wszystkie banki sprzedają
    ten sam towar czyli cyferki. Nie ma bardziej i mniej markowych wyciągów
    z konta, nie można pochwalić się kumplom w pubie "popatrz, ta stówka
    kosztowała mnie 112 złotych ale zobacz jaki ma wypasiony nadruk", "mam
    kredyt w BRE Banku - walnę o tym banner na samochodzie" ;-)

    Idzie człowiek ulicą i 100 banków kusi, ten ma fajnę lokatę, inny
    ciekawe karty a jeszcze inny interesujące panienki z obsługi. Dlaczego z
    tego nie korzystać? Jakoś nikogo nie rusza że po dobre pączki musi iść
    gdzie indziej niż po kiepskie.