  • Data: 2012-07-30 09:20:49
    Temat: Re: Zakupy w USD paypal sync
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 29 Jul 2012 19:31:16 +0200, Piotr C. napisał(a):

    > Chyba się nie da. Jak założysz konto na PP, tak już zostaje kraj i
    > waluta. Ja mam w euro/holandia i chciałem dodać kartę z Polski - nie da
    > się wybrać innego kraju ani waluty. Rozwiązanie jest jednak proste -
    > płatność paypalem bez rejestrowania się, jako płatność jednorazowa.
    > Dzięki temu mogłem zapłacić w PLN. Nie wiem natomiast czy obciąży Ci
    > karte w USD jeśli wybierzesz Polske...
    >
    > P.

    Ale to raczej nie ma znaczenia. Dla każdej karty można ustawić czy chcemy
    aby zastosowany został przelicznik PP i obciążenie nastąpiło w walucie
    dla jakiej założone jest konto (w tym przypadku PLN) czy chcemy aby
    obciążenia przyszło w oraginalnej walucie bez żadnych modyfikacji ze
    strony PP.

    Xenocide