    From: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zamiana KK Mastercard ING na Vise Citibank-LOT ?
    Date: Tue, 26 Jun 2007 12:07:16 +0200

    Dnia Tue, 26 Jun 2007 11:11:47 +0200, tomek. napisał(a):

    > a ja wlasnie rezygnuje z KK Citi i wracam do KK ING.
    > Citi niczym mnie nie zaskoczylo, a wrecz zniechecilo - chociazby wlasnie
    > tragicznymi przelicznikami przy operacjach zagranicznych, a ze troche po
    > swiecie sie jezdzi to nie mam zamiaru przeplacac.

    KK Citi a szczególnie jakiś co-brand, to najlepsze moim zdaniem i nie
    tylko, karty do płacenia w .pl - chociażby wspomniane opłaty rachunków.
    Rachunki za mieszkanie, media etc i tak płacimy a tutaj przy okazji biją
    nam punkty w jakimś programie, które możemy wymienić na nagrody.
    Dlatego warto mieć kk Citi do płacenia w .pl i jakaś inną kartę jak
    właśnie MC ING do płacenia zagranicą. Poza tym dwie karty od różnych
    wydawców to na pewno większa pewność.

    Co do interface www, to moim zdaniem Citi jest o niebo lepszy niż
    java'owa mozolna kobyła ING.