  • Data: 2007-06-26 12:09:14
    Temat: Re: Zamiana KK Mastercard ING na Vise Citibank-LOT ?
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    > Tak. Limit mozna pozostawic bez zmian (znaczy sie wspolny) lub zmniejszyc

    A ma jakikolwiek sens zmniejszanie limitu?

    > Nie bardzo rozumiem sformulowania 'w ostatinm dniu splaty' - platnosci
    mozesz dokonywac w dowolnym momencie
    > (mozesz takze zaznaczyc checkboxa ze chcesz papierowe potwierdzenie
    przelewu - przyjdzie za friko)

    1. Definiuję możliwość wpłaty na określone konto za jakąś usługę poprzez
    Citiphone.
    2. Dostaję jakiś rachunek.
    3. W tym dniu wklepuję go w serwisie www z datą przyszłą.

    Jest to możliwe?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret