  • Data: 2007-06-26 12:30:29
    Temat: Re: Zamiana KK Mastercard ING na Vise Citibank-LOT ?
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Loret <m...@p...pl> napisał(a):

    > Witam.

    > A ma jakikolwiek sens zmniejszanie limitu?

    Ja np. chce dac synowi (niedlugo bedzie pelnoletni) karte dodatkowa, z
    przycietym limitem.

    > mozesz dokonywac w dowolnym momencie
    > przelewu - przyjdzie za friko)
    >
    > 1. Definiuję możliwość wpłaty na określone konto za jakąś usługę poprzez
    > Citiphone.
    > 2. Dostaję jakiś rachunek.
    > 3. W tym dniu wklepuję go w serwisie www z datą przyszłą.
    >
    > Jest to możliwe?

    Platnosci karta nie maja mozliwosci wykonania w dacie przyszlej - wykonujesz w
    "czasie rzeczywistym" - z tym, ze skoro splacasz karte okreslonego dnia, to
    specjalnie ci nie stanowi roznicy, czy platnosci pusciles na poczatku czy przy
    koncu okresu rozliczeniwego - a i tak wiekszosc placisz gdy juz masz konkretna
    fakture od uslugodawcy.