  • Data: 2006-11-22 07:52:26
    Temat: Re: Zamkniecie ROR w BGŻ.
    Od: "sunwick" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    oczywiscie ze rezygnacja ze wzgledu na koszty, poszedlem do lukasa (a
    dokladnie bylo mojej matki konto) i zalozylismy jej e-konto i bedzie placic
    1zl za karte tylko, chociaz jej jeszcze nie aktywowalismy i nie zabrali ani
    1zl. Dodatkowo zalapalismy sie na promocje i dostalismy telefon stacj. od
    lukasa i jeszcze niby za prad maja zwrocic iles tam procent :) ale tutaj sie
    nie upieram ze przelew poprawnie wykonany, wiec nie wnikam w to.

    Tam placic 8 zl? Za co? Za to co w innych za free lub 1zl jest? Dodatkowo
    jestem upowazniony do tego konta wiec logujac sie do swojego e-konta pro
    widze 2 rachunki i przelewy sa o kazdej porze dnia i nocy pomiedzy tymi
    kontami on-line :-)