  • Data: 2006-11-22 05:54:43
    Temat: Re: Zamkniecie ROR w BGŻ.
    Od: "Grzexs" <g...@t...tousuntez.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Prosilem o wydanie zaswiadczenia o zamknieciu konta, ale oczywiscie panie
    > powiedzialy iz nie ma czegos takiego ani zadnego poswiadczenia nie wydadza
    > koniec, nawet z pania kierownik na ten temat rozmawialem wowczas ale nic z
    > tego :(

    Dziwne, że u mnie się udało... To też nie było stricte "zaświadczenie o
    zamknięciu konta", tylko skserowana moja dyspozycja, że zlecam zamknięcie,
    ale opatrzona już pieczątkami i podpisami.

    Czy Ty zrezygnowałeś dlatego, że drakońsko podwyższyli opłaty? Jeśli tak, to
    wychodzi na to, że im te podwyżki czkawką wyszły, bo ja sam znam (małe
    miasteczko) przynajmniej kilka osób, którzy po tych ruchach cenowych
    zrezygnowali. Kiedyś to e-Integrum naprawdę wyróżniało się - działało
    on-line, token był darmowy, przelewy też (fakt, że głupio się je robiło, bo
    musiało być zlecenie stałe jednorazowe, ale się dawało zrobić), a teraz
    kompletny upadek ze względu na koszty... I to idiotyczne logo - facet z
    węgorzem, czy cóś...

    Grzexs