    From: i...@p...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zamkniecie firmowego Telepekao24 - jaka alternatywa ?
    Date: 27 May 2004 17:15:50 +0200

    > Jesli SMSy to tylko Inteligo. Ale troche kosztuje. Prowadzenie + serwis
    > SMS 8,98, 1,49 za przelew, 2,99 za przelew do ZUS, 4,50 za wyplate z
    > bankomatu. Jesli jestes w stanie przelknac okolo 20 zeta miesiecznie za
    > prowadzenie konta to jeet to najlepsza propozycja.

    SMS-y nie są niezbędne. Najważniesza jest bezproblemowa
    obsługa konta przez internet. Kolega ma konto w Inteligo
    i do obslugi używa jakiś zdrapek. Na moje oko wyglada
    to troche tandetnie ale może się mylę. Czy pieniądzie
    z Inteligo można wypłacać tylko poprzez bankomat ?

    Może ktoś poda jeszcze jakieś inne propozycje.

    Jurek S