eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZamkniecie konta w BZ WBKRe: Zamkniecie konta w BZ WBK
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news.man.poznan.pl!n
    ewsfeed.gazeta.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: "Tomasz Nowak" <n...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zamkniecie konta w BZ WBK
    Date: Fri, 12 Dec 2003 19:19:48 +0100
    Organization: http://news.icm.edu.pl/
    Lines: 25
    Message-ID: <brd14n$adk$1@SunSITE.icm.edu.pl>
    References: <br2c3o$fj6$1@news.onet.pl> <br2dr5$p66$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <bra9fs$7cj$1@inews.gazeta.pl> <braa13$2o$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: c37-152.icpnet.pl
    X-Trace: SunSITE.icm.edu.pl 1071253463 10676 62.21.37.152 (12 Dec 2003 18:24:23 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 12 Dec 2003 18:24:23 +0000 (UTC)
    X-Notice1: This post has been postprocessed on the news.icm.edu.pl server.
    X-Notice2: Subject line has been filtered and any Odp: strings removed.
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2314.1300
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2417.2000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:273372
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Kamil Jonca(newsy) <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:braa13$2o$...@n...news.tpi.pl...

    | > Zamiana produktu jednego w drugi to czysta strata operacyjna dla Banku.
    W
    | > przypadku chęci zmiany przez klienta dochodzą dodatkowe zyski z opłat za
    | > wydanie nowej karty - jestem w stanie ich zrozumieć.
    |
    | A jeżeli klient godzi sie na poniesienie opłaty za drugi produkt (MC)
    | tylko nie chce przechodzić całego korowodu z szacowaniem zdolności
    | kredytowej ? jak to uzasadnisz? Też "czysta strata" ?
    |
    Wierz mi, że tak może być. Prosty przykład.
    Np. do takiej karty ze względu na pewne uwarunkowania należy wykonać PONOWNĄ
    analizę zdolności kredytowej.
    Statystyki nt. klienta się urywają.
    Trzeba utrzymywać takiego klienta i podwójną dokumentację przez kilka lat.
    Takich przykładów można mnozyć. Jedne są racjonalne inne mniej.
    Wiele takich zachowań klientów jest obsługiwanych dodatkowo ręcznie. A
    koszty pracy w bankach są wysokie.

    Tomasz



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1