  • Data: 2008-10-01 16:33:54
    Temat: Re: Zamknięcie konta w PKO BP
    Od: arekmx <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    FOX32 wrote:

    > Witam,
    >
    > Czy ktoś się orientuje jak teraz wygląda procedura zamknięcia Superkonta w
    > PKO BP?
    > * jaki okres wypowiedzenia umowy

    Jakiś czas zdaje się jest ale w praktyce wygląda to tak, że przychodzisz do
    banku do okienka i od ręki załatwiasz sprawę.

    > * czas załatwiania formalności

    Kilkanaście/dziesiąt minut.

    > * czy przyjść z pismem wypowiadającym umowe

    Nie trzeba.

    > * jakie potwierdzenie zabrać od nich żeby za jakis czas nie okazało sie,
    > że konto jednak działa i debetuje za opłaty za prowadzenie

    Dają kopię dokumentu wypowiedzenia.

    > * co z kartami debetowymi

    Normalnie to się je zwraca do banku więc jeśli je masz to zabierz ze sobą.
    Oczywiście jest też opcja ich zastrzeżenia itp (również na miejscu).

    > * czy można po zamknięciu konta dostać potwierdzenie dokonania transakcji

    Dostajesz papierek dot. konta. Do kart możesz poprosić (dali mi ksero
    dokumentu wypowiadającego "prowadzenie" kart z pieczątką banku).

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl