  • 1. Data: 2008-10-01 14:55:08
    Temat: Zamknięcie konta w PKO BP
    Od: "FOX32" <x...@x...pl>

    Witam,

    Czy ktoś się orientuje jak teraz wygląda procedura zamknięcia Superkonta w
    PKO BP?
    * jaki okres wypowiedzenia umowy
    * czas załatwiania formalności
    * czy przyjść z pismem wypowiadającym umowe
    * jakie potwierdzenie zabrać od nich żeby za jakis czas nie okazało sie, że
    konto jednak działa i debetuje za opłaty za prowadzenie
    * co z kartami debetowymi
    * czy można po zamknięciu konta dostać potwierdzenie dokonania transakcji

    FOX32

  • 2. Data: 2008-10-01 16:33:54
    Temat: Re: Zamknięcie konta w PKO BP
    Od: arekmx <a...@g...pl>

    FOX32 wrote:

    > Witam,
    >
    > Czy ktoś się orientuje jak teraz wygląda procedura zamknięcia Superkonta w
    > PKO BP?
    > * jaki okres wypowiedzenia umowy

    Jakiś czas zdaje się jest ale w praktyce wygląda to tak, że przychodzisz do
    banku do okienka i od ręki załatwiasz sprawę.

    > * czas załatwiania formalności

    Kilkanaście/dziesiąt minut.

    > * czy przyjść z pismem wypowiadającym umowe

    Nie trzeba.

    > * jakie potwierdzenie zabrać od nich żeby za jakis czas nie okazało sie,
    > że konto jednak działa i debetuje za opłaty za prowadzenie

    Dają kopię dokumentu wypowiedzenia.

    > * co z kartami debetowymi

    Normalnie to się je zwraca do banku więc jeśli je masz to zabierz ze sobą.
    Oczywiście jest też opcja ich zastrzeżenia itp (również na miejscu).

    > * czy można po zamknięciu konta dostać potwierdzenie dokonania transakcji

    Dostajesz papierek dot. konta. Do kart możesz poprosić (dali mi ksero
    dokumentu wypowiadającego "prowadzenie" kart z pieczątką banku).

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 3. Data: 2008-10-02 06:43:40
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    To ja się podłączę - czy można wypowiedzieć umowę konta w innym
    oddziale, niż ten, w którym konto jest prowadzone? Czy przy
    wypowiadaniu konta wspólnego potrzeba jednoczesnej obecności obu
    posiadaczy?

    Gzrexs

  • 4. Data: 2008-10-02 07:06:37
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    >oddziale, niż ten, w którym konto jest prowadzone? Czy >przy
    >wypowiadaniu konta wspólnego potrzeba jednoczesnej >obecności obu

    powinno sie udać, aczkolwiek bedzie to trwalo dluzej, bo papiery zostana
    przeslane pomiedzy oddzialami

    jezeli konto bylo wspolne to zamkniecie rowniez powinno odbyc sie wspolnie
    chociaz byc moze wystarczy, ze nieobecny bedzie mógł wyrazić swoją wolę
    pisemnie; pozostaje jednak pytanie czy bank nie bedzie wymagal formy
    notarialnej (30 zl za poswiadczenie podpisu u notariusza)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2008-10-02 19:45:07
    Od: "Grzegorz Mazur" <n...@g...ihateunwantedmail.cjb.net>

    RobertS (b...@p...pl) wrote in news:gc1rtt$d26$1@opal.icpnet.pl:

    > powinno sie udać, aczkolwiek bedzie to trwalo dluzej, bo papiery zostana
    > przeslane pomiedzy oddzialami

    ZORBY już nie ma :) Nie trzeba przesyłać między oddziałami - wszystko da się
    załatwić w dowolnym oddziale (to pewne uproszczenie, ale w tym przypadku
    działa).

    G.

    --
    GIT d++ s:+ a->? c++$ U P L+ !E W+ N++ o? K? w O---- M-- V- PS+ PE+++ Y+