    From: "AB" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zamkniecie rachunku - przyjmowanie przelewow na to konto
    Date: Thu, 11 Jan 2007 21:12:45 +0100

    > Ale możliwe, że nie minął jeszcze okres wypowiedzenia - bodajże 1 miesiąc.
    > A takie rachunki "wypowiedziane" a nie zamknięte jeszcze fizycznie mogą
    > się (...)

    Dokładnie chodzi mi o taką sytuację, bo okres wypowiedzenia w tym przypadku
    jest 14 dni. W zasadzie pytanie sprowadza sie do tego, czy w okresie
    wypowiedzenia może być pobierana opłata za prowadzenie rachunku?
    Infolinia mówi, że nie. Pani w oddziale mówi, że nie. Jednakże opłata
    została pobrana, a po serii telefonów z osobami wyżej okazało się, że nie
    można tego cofnąć, bo przyszedł przelew na to konto.
    Interesuje mnie to od czysto formalnej strony, dlatego może znacie przepis,
    na który mógłbym się powołać przy składaniu rekalmacji w PKOBP?

    Pozdro,
    Al