    From: "AB" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zamkniecie rachunku - przyjmowanie przelewow na to konto
    Date: Thu, 11 Jan 2007 23:12:20 +0100

    > Regulamin nie precyzuje, jakoby opłata miała nie być pobierana.
    No to jeszcze chwilę podręczmy temat.
    Nie precyzuje też, że ma być pobrana. Poza tym, co to jest ten czas
    wypowiedzenia i jaką funkcjonalność związaną z dostępem do konta mi
    zapewnia?
    Czy nie jest tak, że 14 dniowy okres wypowiedzenia jest czasem, na opłacenie
    ewentualnych zaleglości względem banku (rozlicznie wcześnieszych transakcji
    kartą, czas na fizyczne procedury zamknięcia konta, pracownicy muszą coś
    gdzieś wklepać, uporządkować dokumenty, itp), a nie czasem na dalsze
    prowadzenie rachunku przez bank, tj. przyjmowanie wplat, tym bardziej, że
    jest to działanie jednokierunkowe, bo... czytaj poniżej

    > Podczas wypowiedzenia umowa o prowadzenie rachunku nadal obowiązuje,
    A tego to już nie mogę doczytać nigdzie... Poza tym:
    1. Otrzymalem ustną informację od pracownika banku, że z tym dniem *konto
    jest dla mnie niedostępne* i jednocześnie karta do bankomatu zostala
    zniszczona.
    2. Otrzymalem ustną informację z dwóch niezależnych źródeł (pracownik banku
    i infolinia), że prowizja za następny miesiąc nie zostanie pobrana.

    A zatem, powstaje pytanie o podstawę prawną do pobrania opłaty za kolejny
    miesiąc?

    Pozdrawiam,
    Al