  • Data: 2004-10-26 22:39:32
    Temat: Re: Zamknięcie rachunku w BZWBK
    Od: "andrzej" <a...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zamykałem kiedyś konto w BZWBK. Poinformowano mnie, że potrwa to 3
    > miesiące i skasowali mnie za prowadzenie konta za następny miesiąc.
    > Termin naliczenia opłaty powinien wypaść znacznie później ale szczęśliwy
    > byłem że niemusiałem już ich oglądać.

    Mnie skasowali od razu za 2 miesiące i też jestem szczęśliwy że nie musze
    ich oglądać.

    Niewątpliwym sukcesem było, że
    > udało im się tego dokonać bo w PKO BP po zamknięciu konta przysłali mi
    > po roku karte i jak poszedłem ją zwrócić okazało się że konto nadal
    > funkcjonuje.

    Teraz kolego, troszkę mnie postraszyłeś ;) Akurat tak się składa, że za
    pare tygodni też będe chciał zlikwidować rachunek w PKO BP, który założyłem
    aby wykonać tylko jedną operacje :) Zapewne nie ja jeden który coś takiego
    sobie zafundował w związku z szałem który odbywał się niedawno pod ich
    placówkami.
    Miałbym więc kolejne pytanko. Jak wygląda procedura zamknięcia rachunku w
    PKO BP, jak to skutecznie zrobić? Przy zakładaniu konta jak się o to
    spytałem, paniusia co mnie
    obsługiwała nie dość że oczy wywliła (otwieram żeby zaraz zamknąć :0), to
    jeszcze coś o jakiś wpłatach bym zadeklarował jakie będą wpływać :)))))

    Ile wynosi więc czas na zamknięcie rachunku w PKO?

    Pozdrawiam
    Andrzej