eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZamrożą twój rachunek, żeby ratować bank. Kontrowersyjny pomysł UERe: Zamrożą twój rachunek, żeby ratować bank. Kontrowersyjny pomysł UE
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Wed, 2 Aug 2017 03:44:51 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Zamrożą twój rachunek, żeby ratować bank. Kontrowersyjny pomysł UE
    From: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 31 lipca 2017 21:29:49 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Ale wiesz, rozwiazaniem problemow nadmiernych praw bankow jest nie
    > miec pieniedzy. Tylko dlugi :-)

    Rolnicy z lat 90-tych nie bardzo podzielają takie podejscie.
    Jelsi tylko bank będzie mógł podnieść oprocentowanie albo będzie mógł zrobic to ten
    kto Twój dług przejmie to też sie cieszyć nie ma co...

    Ale mnie tu zawsze zastanawia jedna sprawa:
    Lokata lokatą - stracona jak bank padnie.
    Ale ROR? Przecadź to powinna byc osobna kupka pieniedzy w banku. Taka wiesz, nie do
    zainwestowania w grecje czy nie do dyspozycji jakiegos naćpanego dealera giełdowego.

    > Ale co proponujesz - konto w kazdym banku, czy nie miec pieniedzy ?

    Np. aby banki były tylko od trzymania pieniedzy. Jak nie chce procentu to chcialbym
    trzymac kase gdzieś gdzie będzie wygodnie. Moge placic bankowi 10pln miesiecznie od
    moich 3kpln które u nich trzymam i robie przelewy...
    Ale bank ma tej kasy nie zyczac komukolwiek...

    I dla mnie ROR powinien byc takim wlasnie miejscem.

    Rozwiązanie proste, ale mam wrażenie że komus nie na reke. Bo gdyby bylo potrzebne to
    zrobili by dawno i jeszcze tak jak z umowami na stala cene pradu by zrobili - sam bys
    polecial placic drożej za taki pewny jak w banku ROR :)