  • Data: 2023-09-11 23:35:45
    Temat: Re: Zamykać bankowe konta
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11 wrz 2023 o 02:58, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > W Biedronce litr butelkowego 2% w sobotę kosztował 1.99 pln.

    Lidl przebił -- 1 litr butelkowego 3.2% za bodajże 1,91 pln.
    Ale tylko jeden litr w tej cenie. :) Kupiłem. :) Udałem się
    rowerkiem kupionym przed kilkunastu w BiedAronce i kupiłem.
    Na zegareczku włączyłem kolarstwo ;) jako trening. Ale tylko
    w jedną stronę, bo po dojechaniu wyłączyłem a później
    zapomniałem o włączeniu. :) Chlip, chlip...

    -=-

    Za 0,04 pln znalazłem na AliExpress rowerowy licznik oparty o GNSS.
    W istocie raczej AliExpress życzy sobie około 100 pln za takie coś... ;)

    Temu wg mnie jest lepsze niż AliExpress. I zdecydowanie tańsze.

    Ach -- gdzież jest Shopee?! Zasilacze 2A/5V po 1.5 pln; przewody
    USB po kilkadziesiąt groszy; radiowe myszki po 6 pln -- wszystko
    z polskimi fakturami opiewającymi na znacznie wyższe kwoty...

    https://ene.ct8.pl/error/IMG_20230908_170337.jpg
    https://ene.ct8.pl/error/IMG_20230908_170353.jpg

    > Teraz już wiem, że trzeba stawiać przy wYjściu, nie przy wEjściu. ;)

    WYchodzę z ciężkim (od zakupów) wózkiem -- wchodzę bez wózka...

    Lidl zadbał i o samochodowy parking, i o rowerowy...
    BiedAronka chyba też dba...

    --
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s