    Date: Tue, 29 Apr 2008 21:54:36 +0200
    From: Ra <w@stopce>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zamykanie KK mBank - mega szybkosc

    Mithos pisze:
    > W srode wyslalem wypowiedzenie KK. Dzisiaj karta juz zamknieta. Trwalo
    > to wiec 6 dni (wliczajac weekend). Fascynujace :)

    ciekawe, AFAIK musi upłynąc 1 pełny miesiąc, w moim przypadku jeszcze 2
    tygodnie u nich przeleżało zanim weszło do systemu

    > Biorac pod uwage nadchodzaca oferte Multi to nie wiem czy tak samo nie
    > postapie takze z rachunkami w mBanku. Jaki jest sens posiadania konta w
    > mBanku skoro Multi bedzie mial to samo (czasem lepsze np. mozliwosc
    > dodatkowej autoryzacji przelewow zdefiniowanych), w tej samej cenie, a
    > do tego calkiem sensowny bonus w postaci oddzialow (w samej Warszawie w
    > ciagu ostatnich miesiacy naliczylem dwa nowe - w tej chwili mam jeden 10
    > minut od domu oraz 10 minut od pracy). Koniec mBanku ?
    ze strony multi ciekawe posunięcie bo jest trochę osób które płacą "siłą
    rozpędu" i nie zmieniają banku więc na nich bank straci, ile przybędzie
    nowych ?
    powodem jest chyba nie tylko zmiana prezesa ale wejście na jesieni 3
    nowych banków ukierunkowanych na relatywnie "zamożnych" ludzi czyli
    zarabiających kilka tys (to z prenews)
    Jak chcą zaistniec to muszę naprawdę coś zaprezentować żeby przyciągnać
    klientele, napewno konto za 0 zł to za mało, citi i AFAIR ing chyba
    takie jakiś czas temu wprowadzili a wśród znajomych z 90% siedzi w mbanku