  • Data: 2008-04-29 21:55:30
    Temat: Re: Zamykanie KK mBank - mega szybkosc
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 29 Apr 2008 23:25:23 +0200, Tristan wrote:

    > No i w Multibanku też są analogiczne chyba, a do tego konto kosztuje.

    Przy wpływach 1500 PLN za standardowe usługi powinno wyjść za darmo.

    > a mKiosk nie wystarcza?

    W mKiosku chyba nadal mają zakaz przyjmowania reklamacji i innych pism.
    Można próbować szczęścia w centrach finansowych - tam jakoś udało mi się
    dostać "potwierdzenie otrzymania pisma i przekazania go dalej do centrali".

    > No jak chcesz za to płacić, to płać :D

    Sęk w tym, że będzie mnie to kosztowało tyle samo co w mBanku.

    > a) zapis historii do CSV (banalne)

    Możesz dostawać miesięczne wyciągi w formacie CSV - wiem, że to nie to
    samo, ale piszę o tym, gdyż być może przegapiłeś taką opcję.

    No i w Multi można przynajmniej wydrukować historię rachunku za dowolny
    okres.

    > b) masowe wykonywanie przelewów z CSV (mniej banalne, ale proste)
    >
    > ale jak znam życie, w Multibanku też tego nie ma.

    Chyba nikt nie oferuje czegoś takiego klientom indywidualnym.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki