  • From: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>
    Subject: Re: Zamykanie KK mBank - mega szybkosc
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 29 Apr 2008 23:10:58 +0200

    On Tue, 29 Apr 2008 22:37:31 +0200, Tristan wrote:

    > Hm... A co nie tak z mBankiem? Mam tam konto od prawie jego początków i
    > używam obecnie i bardzo sobie chwalę. Bardzo tanie i wygodne. Brakuje paru
    > futurków w interfejsie, to fakt :(, ale jakoś z tym żyję. Co takiego jest w
    > Multibanku? Bo jak się kilka lat temu rozeznawałem, to wszystko było to
    > samo co w mBanku, tylko drożej. Pytam garniturka: no to co mam więcej, za
    > to, że płacę? a on: Mnie. Tylko po co mi na utrzymaniu garniturek w
    > marmurku?

    mBank wkurzył mnie dwukrotnie: pierwszy raz wprowadzając opłaty za
    przelewy, drugi - rozpatrując prostą reklamację przez 4 miesiące. Można
    przyjąć, że nie korzystam z ich konta z powodów ideologicznych ;-)

    A taki garniturek z oddziałem przydaje się do:
    - składania pism za potwierdzeniem,
    - wpłacania gotówki, gdy padnie wpłatomat,
    - wypłacania większej gotówki, co bywa trudne za pomocą bankomatów,
    - wyżycia się na kimś, gdy bank Ci podpadnie,
    - podpisywania umów kredytowych (KK, KO, itp.) - wolę w ten sposób niż
    umawiać się z kurierem,
    - wpłacania/wypłacania dewiz jeśli ktoś tego potrzebuje.

    Dodatkowo oddział w warszawskiej Arkadii czynny jest 7 dni w tygodniu co mi
    osobiście bardzo odpowiada.

    Zapowiadana taryfa Active spowoduje, że w prosty sposób (1 500 PLN wpływów
    miesięcznie) będzie można mieć za darmo wszystko to co w mBanku + garnitur
    w marmurku, który zasadniczo przydaje się w trudniejszych sytuacjach.

    PS. Jest info o nowych taryfach na stronie Multi:
    <http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci?_a=33
    466>

    "Wszystkie obecnie aktywne rachunki MultiKonto ja i MultiKonto my od dn. 6
    maja będą prowadzone w taryfie Active."

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki