  • Data: 2008-04-30 22:26:46
    Temat: Re: Zamykanie KK mBank - mega szybkosc
    Od: "dl" <q...@n...cy> szukaj wiadomości tego autora

    news:fvaihq$t20$3@news.onet.pl...

    > W jednej operze się odpalił, choć działa żałośnie i z błędami :(

    Właściwie to dziwne trochę, bo dostępu przez www używam przez FF (jako
    główna przeglądarka) od prawie 3 lat (no wiadomo - nie ciągle tym samym, ale
    chodzi o czas używania - teraz wersja 2.0.0.14) - działa bez problemów, a
    kilka razy dziennie coś w panelu robię. W IE 7 właśnie sprawdziłem - działa.
    IE 6 nie mam, więc nie sprawdzę. Opera (9.21) - działa. Więc w sumie nie
    wiem, czemu się odbiłeś na komunikatach błędu.

    A wyglądu nie komentuję, bo to kwestia gustu, którego akurat w multi trochę
    brakło. Ale tylko trochę - w porównianiu do koszmarnego citi, którego też
    używam, jest super ;)

    --
    | |
    Pozdrawiam -->> Daniel Lisowski | daniel"AT"admins"kropka"pl //|>/|>|