    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zamykanie KK mBank - mega szybkosc
    Date: Thu, 01 May 2008 21:07:57 +0200

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 01 maj 2008 20:31
    (autor Wojciech Bancer
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <s...@p...org>):

    > A jak większe biuro weźmiesz, w innej części miasta?

    No i? Przecież dane w banku to dane przedsiębiorcy, a to Twoje miejsce
    zamieszkania, jeżeli mówimy o Działalności Gospodarczej Osoby Fizycznej. To
    więc, gdzie masz biura, ma wpływ nijaki na dane w banku czy na fakturze.
    Przecie na fakturze też podajesz dane przedsiębiorcy, czyli swoje, a nie
    biura w miejscu X. Być może nieco inaczej jest przy SC, ale nie
    potwierdziłeś, że masz SC, więc przyjmuję DGOF.

    Zresztą sama zmiana biura co kwartał też nie jest codziennością. Musisz mieć
    bardzo specyficzny rodzaj działalności.

    s_class/
    > Ok. To się nie zrozumieliśmy. Ja pisałem o koncie osobistym,

    No przecie pisałeś o aktualizacji danych firmy.

    > To z firmowym mogę argumentować tak: mam przelewy między własnymi
    > rachunkami za free. :>

    No dobrze, za 12zł miesięcznie mam 24 przelewy mBiznes-->eKonto. Z powrotem
    jest darmo. A chyba rzadko się robi więcej niż 24, bo to oznacza kilka
    dziennie, a to już lekka przesada.

    >>> Właśnie. Toteż napisałem. Niektórym takie ograniczenia nie
    > Poczytaj archiwum. Niektórzy podnosili tutaj tą kwestię jako lukę
    > bezpieczeństwa (ktoś może się włamać i przelać Twoją kasę gdzieś
    > indziej, a Ty się będziesz musiał bujać i bawić w odzyskiwanie).

    Niektórzy mnie nie interesują :D Paranoi nie mam.... Samo włamanie na konto
    jest już dość mocno mało realne, a już żeby się włamali i mi złośliwie
    przelali na przykład na konto spółdzielni beboki jedne..... No i co im z
    tego przyjdzie? Pewnie -- mógłby być jakiś kompromis i dwie listy
    zdefiniowanych albo właśnie coś ala ,,książka adresowa''. Mi to jednak nie
    jest potrzebne, więc na to nie marudzę.

    --
    Tristan
    napisz tu: s...@i...eu t...@i...eu