  • Data: 2008-05-01 21:22:08
    Temat: Re: Zamykanie KK mBank - mega szybkosc
    Od: "dl" <q...@n...cy> szukaj wiadomości tego autora

    news:fvcu44$2ta$3@news.onet.pl...
    >W odpowiedzi na pismo z czwartek, 01 maj 2008 14:36

    > Może to kwestia rozdzielczości? Wygląda, że u Ciebie w pionie się mieści
    > całość. Ja mam na wysokość 800px - pasek. Weź zmniejsz okienko, przewiń je
    > i wtedy sprawdź.

    Może - używam 1400x1050, ale nawet jak zrobię co napisałeś, to jest
    normalnie.

    > Pytania nie ma, bo Multi powstał kilka lat później.

    mBank powstał w listopadzie 2000 roku, multi kilka miesięcy, nie lat,
    później, bo w 2001 roku. Ale fakt - powstał później.

    > A ona taka wspaniała, że trzeba jej?

    Inaczej: fatalny podgląd przez www nie sprawia, że muszę zmienić ją na
    inną - zaletą jest m.in. tryb załatwiania ewentualnych reklamacji (patrz -
    archiwum grupy). Ale to też nie znaczy, że jestem do niej przywiązany -
    jeśli zajdzie potrzeba, zmienię ją bez mrugnięcia okiem ;) Po prostu mam ją,
    używam i nie płacę za nią, więc nie widzę powodu, aby ją zmieniać.

    --
    | |
    Pozdrawiam -->> Daniel Lisowski | daniel"AT"admins"kropka"pl //|>/|>|