eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZamykanie Lukas e-Konto PRORe: Zamykanie Lukas e-Konto PRO
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix
    .pl!news-out1.kabelfoon.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!xindi.nntp.kabelfoon.nl!feeds.
    phibee-telecom.net!zen.net.uk!dedekind.zen.co.uk!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-
    02.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "AS" <N...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zamykanie Lukas e-Konto PRO
    Date: Thu, 17 Dec 2009 08:46:57 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 16
    Message-ID: <hgcnq5$gla$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <hgc0hh$4mc$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: emz98.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1261036165 17066 83.15.185.98 (17 Dec 2009
    07:49:25 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 17 Dec 2009 07:49:25 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-EsetScannerBuild: 6227
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:512398
    [ ukryj nagłówki ]

    > Na infolinii konsultantka nie była pewna jak to wygląda, więc zanim zacznę
    > testować wersje wydarzeń w oddziale, wolę zapytać czy nie ma jakiejś miny
    > którą warto ominąć, żeby się ładnie pożegnać i bez zbędnych stresów.

    Kilka lat temu utknąłem w trakcie zamykania konta. Problemem było to, że
    miałem nie skasowane zrealizowane już dawno temu jednorazowe zlecenia stałe.
    Nie zdziwiłbym sie gdyby chodziło o zlecenia cykliczne, ale jednorazowe..
    Bez tego nie dało się dokończyć zamykania konta. Nie mogłem już tego zrobić
    sam bo już zostałem pozbawiony dostępu przez internet i telefon, a za
    zamknięcie w oddziale była spora opłata za każde pojedyncze zlecenie..
    Dobrze że ktoś w centrali był na tyle miły że zrobił to odgórnie i za darmo,
    bo zostałbym na wieki w tej patowej sytuacji.. Lubiłem ten bank, ale po tej
    sytuacji omijam go dużym łukiem.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1