eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZamykanie Multi...Re: Zamykanie Multi...
  • Data: 2002-12-16 18:53:34
    Temat: Re: Zamykanie Multi...
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Robert1 wrote:
    > Dla mnie ciekawostka:
    >
    > Zamkniecie konta w Multibanku.
    >
    > 1 listopad
    > Wszystko ok (poza natarczywoscia - dlaczego, przeciez jestesmy najlepsi,
    > itp), prosza o przeciecie karty i zostawienie 15 zl "rozliczenie karty".
    > Ciekawostka, bo dlaczego akurat 15 zl nikt nie wie.
    Zapewne powiedzieli orientacyjnie

    >
    > 12 listopad - oplata za konto, ktore jest zamkniete (?!)
    >
    > 29 listopad - oplata za prowadzenie r-ku, ktory jest zamkniety (?!)
    Dlaczego 2 razy ??

    >
    > 16 grudzien - 3 zl za wyplate reszty z owych 15 zl.
    To rozumiem.

    >
    > Na pytanie, dlaczego pobieraja owe 3 zl - "bo takie jest prawo bankowe".
    >
    > Dla mnie to dziwne - moze ktos mi to wytlumaczy? Nawet zamykajac konto w
    > Citi - co prawda zamkneli po pol roku, ale zadnych oplat nie pobierali...
    Po prostu.
    Złożyłeś _dyspozycje_ zamknięcia r-ku.
    Taki rachunek zwykle jest jeszcze prowadzony przez np. miesiąc(żeby
    spłynęły operacje kartowe, gdybyś przypadkiem nie powiedział pracodawcy,
    etc.)
    I stąd opłata za prowadzenia. Opłata za wypłatę, to tak naprawdę
    prowizja za przelew(tylko dlaczego takie tłumaczenie?)
    No i nie rozumiem dlaczego 2 opłaty?
    KJ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1