  • Data: 2004-03-03 17:40:29
    Temat: Re: Zamykanie konta - subiektywny ranking ;)
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:c252t2$9g6$1@news.onet.pl...

    BTW. Wszyscy narzekali na Pekao SA, a ja tam zamykałem najpierw zwykłe
    konto, potem www, a ostatnio rach. bieżący i wsio OK.
    Teraz mnie ciekawi, kiedy VWBank zakończy promocję e-direct :-))
    Ostatnio uświadomiłem sobie, że konto w mBanku mam już umoczone w tak wielu
    miejscach, ze nawet gdyby wprowadzili 5zł opłaty, to nadal nie chciałoby mi
    się go zamykać ;)

    Pozdrawiam
    Robert Wicik