    From: sebol <l...@s...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zamykanie konta - subiektywny ranking ;)
    Date: Wed, 03 Mar 2004 20:30:15 +0100
    Sender: l...@a...pl@zs122.internetdsl.tpnet.pl

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Zamykane konta:
    >
    > Fortis Bank ePakiet - placowka na ul. Postepu
    > Obsluga - zero kolejki, Pani z obslugi baaaaardzo mila i przyjemna. Obsluga
    > 5
    > Procedura 5 - oddaje sie tylko karte, wyplaca pieniazki i juz
    > Jednym slowem profeska nawet przy rozstaniu! :)

    W katowicach jest dosyc srednio.
    1. Zakladajac zlote konto w promocji i tak mi liczyli wszystkie oplaty -
    pomimo tel. monitow. Dopiero po miesiacu jak wyslalem polecony z
    reklamacja na pismie podzialalo skutecznie.
    2. Ostro chwalili sie preferenycyjym kredytem gotowkowym juz po
    pierwszym wplywie na konto (4500). Oczywiscie teoria. Doniosłem
    dodatkowo : Zaswiadczenie o zarobkach (to jeszcze rozumiem), oryginaly
    kopii pitow za zeszly rok ( troche przesadzili) i kiedy mi kazali
    jeszcze doniesc historie z innego banku to mnie krew zalała. Chyba ich
    pogięło? jakbym jeszcze zrobil wypis z KW to bym mial komplet do
    pozyczki hipotecznej za kilkaset tysiakow.
    3. Przez Pl@net nie ma mozliwosci drukowania potwierdzenia przelewów :(
    4. Ostatnio po staniu w kolejce (krzeseł brak?) 10 minut zrezygnowalem z
    dalszej straty czasu.

    Czekam tylko na finalizacje pewnej transakcji i przelew i spadam z tego
    bankow bo mi smierdzi Lukasem na odległość.

    btw: jaki proponujecie bank w wygodnymi krzeslami? :]

    --
    l...@s...pl