eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZamykanie konta w Getin - parodia!!!Re: Zamykanie konta w Getin - parodia!!!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zamykanie konta w Getin - parodia!!!
    Date: Fri, 17 Jul 2015 00:27:49 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 33
    Message-ID: <mo9b5g$3bv$1@node2.news.atman.pl>
    References: <7...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 89-77-184-208.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1437085680 3455 89.77.184.208 (16 Jul 2015 22:28:00 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 16 Jul 2015 22:28:00 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 4.72.3110.5
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V4.72.3110.3
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:614628
    [ ukryj nagłówki ]

    m...@g...com napisał(a) w wiadomości:
    <7...@g...c
    om>...
    >Wczoraj zamykałem konto w getinionline w oddziale getinu (w zasadzie wszystkie
    > konta). Wszytsko się udało ale procedury stosowane przez ten bank trochę mnie
    > rozbawiły. Otóz rozmowa wyglądała tak:
    >
    >- Poproszę pana w takim razie o jakiś 2-gi dokument.
    >- Ale po co?
    >- Takie procedury bardzo mi przykro przepraszam.
    >[...]


    Tydzień temu zamykałem w Getinie - nie chcieli drugiego dokumentu
    ale pani coś powiedziała o weryfikacji danych i zastrzegając, że nie
    będzie kserowania dowodu położyła go chyba na blat skanera...
    oczywiście wszystko dla "bezpieczeństwa". I jeszcze czy telefon
    aktualny bo będą dzwonić czy na pewno wiem z czego rezygnuję. Podobno
    łatwiej mieć teraz bezpłatne konto i ajkieś profity a ja uciekam...
    Ma to potrwać do 5 dni.
    Mam w SMS-ach z poczty że dzwonili ale komórki w zasadzie nie używam
    więc zapomniałem włączyć. Może jeszcze zadzwonią?

    Gdy zamykałem w ING też chodziło o uaktualnienie danych. Na moją
    uwagę, że data urodzenia mi się nie zmieniła pani odparła, że muszą
    uzupełnić o datę ważności DO, co ręcznie wklepała i dała do podpisu
    druk ten fakt potwierdzający. Przyznała, że to może dziwne ale teraz
    mają taki wymóg i bez tego sysatem żadnej operacji, tym bardziej
    zamknięcia rachunku system nie puści.
    Inna sprawa, że konto przez kilka lat było nieużywane.

    Arek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1