  • Data: 2006-05-02 13:10:26
    Temat: Re: Zamykanie konta w Multi :)
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 28 Apr 2006 13:48:26 +0200, w
    <d...@4...com>, "r...@a...net.pl"
    <r...@a...net.pl> napisał(-a):

    > OK, wpłaciłem im 5zł (międzyczasie przyszedł przelew na 500zł).
    >
    > Konto powinno być zamknięte od 2 dni i faktycznie mam już dostęp tylko do
    > historii (przelewy zdef. zniknęły, listy haseł nieaktywne itp.).
    >
    > Byłem dziś w banku po zwrot kasy z rachunku. Obsługa zdzwiona, bo konto jednak
    > nadal jest aktywne, bo ktoś nie dopilnował by Warszawa zatwierdziła zamknięcie
    > rachunku. Całej kasy oczywiście wycofać nie można, bo coś muszę zostawić na
    > zamknięcie rachunku.
    >
    > Cdn (w maju).

    Tak jak myślałem prosto nie będzie.
    Dziś miałem udać się do Multi po zwrot nadwyżki z konta.

    Całe szczęście, że odpuściłem sobie, bo czułem że i tak byłby to wyjazd po nic.
    Za to dostałem telefon, że nie zamknęli mi konta, bo w moim przypadku (miałem
    SFI) termin wypowiedzenia wynosi 14 dni. Co oczywiście nie przeszkodziło im
    usunąć wszystkich przelewów zdefiniowanych i listy jednorazowych (oczywiście po
    nową muszę udać się do oddziału, przywrócić przelewów i list oczywiście się nie
    da).

    Już żałuję, że wpłaciłem im kasę, zamiast zabrać potwierdzenie i spuścić
    dyletantów na drzewo.

    To jest b*****, a nie bank.