  • Data: 2007-05-17 13:09:26
    Temat: Re: Zaniżóna wycena rzeczoznawcy - prośba o rad
    Od: "x" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Podpowiedzcie mi prroszę, co mam zrobić, bo jestem załamana...

    Rozumiem, ze masz termin podpisania notarialnej umowy, jesteś pewna że nie
    da sie porozmawiać by przedłużyć o tydzień, dwa tego terminu?
    Spróbuj i poszukaj innego banku. Z mojego doświadczenia - każdy bank inaczej
    wyceni Ci mieszkanie. Robiłam trzy wyceny domu w trzech różnych bankach (dwa
    wyznaczyły swojego rzeczoznawcę, jednego znalazłam sama) i wyceny znacznie
    się różniły. Wiem, ze rzeczoznawcy z ING wysoko liczą m2, przynajmniej u
    mnie liczyli najwyżej.

    Pozdrawiam,
    Ewa