eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZapamiętana karta w aplikacjiRe: Zapamiętana karta w aplikacji
  • Data: 2024-09-20 13:03:17
    Temat: Re: Zapamiętana karta w aplikacji
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Sat, 14 Sep 2024 12:35:52 +0200, w <vc3ou8$hm4$1@news.chmurka.net>, Krzysztof
    'kw1618' <k...@g...pl> napisał(-a):

    > W dniu 2024-09-13 o 12:31, r...@k...pl pisze:
    > > Thu, 12 Sep 2024 09:00:19 +0200, w <vbu3i2$glo$1@news.chmurka.net>, Monika
    > > Głowacka <m...@g...pl> napisał(-a):
    > >
    > >> Koleżanka opowiadała, że była w McDonaldzie usiadła i zamawiała w
    > >> aplikacji z dostawą do stolika. Nie mogła zapłacić w aplikacji
    > >> zapamiętaną kartą. Nie mogła zapłacić BLIKiem, nie mogła zapłacić.
    > >> Chodziło o to, że w aplikacji w profilu McDonalda napisała fikcyjne
    > >> imię. Gdy zmieniła imię na prawdziwe, płatność przeszła.
    > >>
    > >> Czyżby aplikacja weryfikowała płatnika przy pomocy danych z centrum
    > >> rozliczeniowego?
    > >
    > > Odwrotnie -- centrum rozliczeniowe sprawdza imię (może sprawdzać i nazwisko, i
    > > adres) i odmawia autoryzacji jeżeli nie zgadza się.
    >
    > Adres sprawdza? A jeśli ktoś ma adres: Bolesława Chrobrego, a poda tylko
    > Chrobrego to autoryzacja przejdzie?

    Nie wiem. Przy płaceniu za pomocą sklepu Sony są problemy jeżeli dane adresowe
    nie zgadzają się w mniejszy czy większy sposób.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1