eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZapis historii operacji w PKO BP w postaci .pdf - problemRe: Zapis historii operacji w PKO BP w postaci .pdf - problem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!news.mixmin.net!aioe
    .org!.POSTED.CBfVNHooTQSdT/3/9xccqA.user.gioia.aioe.org!not-for-mail
    From: Grzexs <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zapis historii operacji w PKO BP w postaci .pdf - problem
    Date: Fri, 1 Nov 2019 17:14:46 +0100
    Organization: Aioe.org NNTP Server
    Lines: 38
    Message-ID: <qphlll$1tb1$1@gioia.aioe.org>
    References: <5dbc219d$0$17364$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: CBfVNHooTQSdT/3/9xccqA.user.gioia.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Complaints-To: a...@a...org
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.9.0
    Content-Language: pl
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.9.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:647433
    [ ukryj nagłówki ]

    > w postaci pliku .pdf.
    > Tam, gdzie jest to możliwe wybieram potwierdzenie e-mailem i wtedy plik
    > .pdf jest
    > załącznikiem
    > W innych przypadkach, gdy jest wybór, wybieram zapis historii w postaci
    > pliku .xls
    > i to działa.
    > Jednak gdy wybieram jakiś okres sprzed paru miesięcy w celu zapisania
    > historii
    > operacji na moim koncie, to nie ma wyboru co do postaci pliku, może być
    > tylko .pdf.
    > I chociaż pojawia się informacja, że plik jest generowany, na komputerze
    > go nie ma.
    >
    > Kiedyś zapisywanie w postaci .pdf działało, mam jeszcze zapisanych parę
    > takich plików.
    >
    > Czy ktoś miał taki problem i mógłby pomóc?
    >
    > User

    Aż sprawdziłem. Wszystko działa jak należy. Zarówno .pdf, jak i .xls są
    prawidłowo generowane. Podejrzewam, że problem tkwi w konfiguracji
    przeglądarki, może aplikacji domyślnych.

    U mnie generowane pliki są ściągane do katalogu

    C:\Users\<nazwa profilu>\AppData\Local\Temp

    a następnie stamtąd pobierane przez ,,aplikację domyślną". Jeżeli dam
    ,,zapisz plik", to zapisuje się tam, gdzie wszystkie ściągane pliki - co
    jest ustawiane w parametrach przeglądarki.

    A więc może sprawdź w opcjach przeglądarki, dokąd te pliki są ściągane,
    niekoniecznie musi to być ,,Downloads".

    --
    Grzexs

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1