eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZapis historii operacji w PKO BP w postaci .pdf - problemRe: Zapis historii operacji w PKO BP w postaci .pdf - problem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!goblin1!goblin.stu.neva.ru
    !newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada
    .pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: User <U...@U...com>
    Subject: Re: Zapis historii operacji w PKO BP w postaci .pdf - problem
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <5dbc219d$0$17364$65785112@news.neostrada.pl>
    <qphlll$1tb1$1@gioia.aioe.org>
    X-Mozilla-News-Host: news://news.neostrada.pl
    Date: Fri, 1 Nov 2019 18:32:51 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.9.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <qphlll$1tb1$1@gioia.aioe.org>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Content-Language: pl
    Lines: 69
    Message-ID: <5dbc6c43$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.184.252.221
    X-Trace: 1572629571 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 557 79.184.252.221:26693
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:647445
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 01.11.2019 o 17:14, Grzexs pisze:
    > Aż sprawdziłem. Wszystko działa jak należy. Zarówno .pdf, jak i .xls
    > są prawidłowo generowane. Podejrzewam, że problem tkwi w konfiguracji
    > przeglądarki, może aplikacji domyślnych.
    >
    > U mnie generowane pliki są ściągane do katalogu
    >
    > C:\Users\<nazwa profilu>\AppData\Local\Temp
    >
    > a następnie stamtąd pobierane przez ,,aplikację domyślną". Jeżeli dam
    > ,,zapisz plik", to zapisuje się tam, gdzie wszystkie ściągane pliki -
    > co jest ustawiane w parametrach przeglądarki.
    >
    > A więc może sprawdź w opcjach przeglądarki, dokąd te pliki są
    > ściągane, niekoniecznie musi to być ,,Downloads".
    >
    Używam Windows 10 Home i przeglądarki Fire Fox 66.0.5 (64 bity).

    Wygenerowanych plików nie ma nigdzie w całym komputerze - przeszukane
    w Explorerze Windows 10 oraz specjalnym programem FileSearchy.

    1) Gdy chcę zapisać historię operacji na koncie, tę która się wyświetla
    w Rachunki -> wybór konta -> Operacje na rachunku - u dołu strony
    mam okienko Pobierz i możliwość wyboru: HTML, CSV, PDF, XLS, XML.
    Po wybraniu XLS pokazuje się okienko : Rozpoczęto pobierani pliku
    history_20191101_174939.xls i tekst: Po ukończeniu pobierania:
    Otwórz za pomocą MS Office Excel lub Zapisz plik.
    Gdy wybiorę Zapisz plik odpowiedni plik .xls zapisuje się w
    C:\Użytkownicy\<moja nazwa>\Downloads. To jest OK.
    Gdy wybiorę PDF nic się dalej nie dzieje i żaden plik .pdf nigdzie w całym
    komputerze nie powstaje.

    2) Gdy natomiast chcę pobrać wyciągi np. z czerwca, naciskam na tej samej
    stronie Wyciągi (w linii pod Operacje na rachunku). Pojawia się napis:
    Znaleźliśmy dane starsze niż 90 dni. Aby je wyświetlić, podaj kod z
    narzędzia
    autoryzacyjnego i okienko Dalej. Po naciśnięciu Dalej otrzymuję SMSa z kodem
    oraz wyświetla się okienko: Potwierdź wyświetlenie historii i pole na
    wpisanie
    tego kodu. Po wpisaniu kodu i naciśnięciu Potwierdź pokazuje się długa lista
    z wyciągami za kolejne miesięczne okresy, a przy każdej pozycji jest ikona
    pliku PDF. Nie ma możliwości wyboru innego formatu pliku.
    Po wybraniu np. czerwca, pokazuje się okienko Pobieranie wyciągu,
    kręcące się
    niebieskie kółko i pod tym kółkiem napis: Trwa generowanie dokumentu.
    Trwa to kilkadziesiąt sekund i potem wyświetla się znowu poprzednie okno
    z listą                  wyciągów. Tak jak w p. 1) żaden taki plik .pdf
    nie powstaje.

    3) Gdy potrzebne jest mi potwierdzenie jakiejś operacji, np. przelewu, to po
    kliknięciu z prawej strony danej operacji na 3 pionowych kropkach i wybraniu
    Potwierdzenie, pokazuje się okno:  Potwierdzenie Wybierz formę potwierdzenia
    i 2 możliwości: Plik PDF lub E-mail.
    Po wybraniu Plik PDF i naciśnięciu Pobierz znowu żaden taki plik .pdf
    nie powstaje.
    Gdy natomiast wybiorę E-mail, to pokazuje się pole do wpisania adresu i
    po jego
    wpisaniu otrzymuję e-mail zatytułowany Potwierdzenie operacji, a plik
    .pdf z tym
    potwierdzeniem jest załącznikiem. Plik jest OK.

    Bardzo dziękuję Ci za zainteresowanie moim problemem. Napisz proszę
    jakiego systemu
    i jakiej przeglądarki używasz. Czy wszystko u Ciebie przebiega podobnie
    jak u mnie?

    Pozdrawiam
    User

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1