  • Data: 2009-03-03 22:58:25
    Temat: Re: Zaplac podatek karta
    Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Mar, 23:47, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > Nie wiem czy to dziwnie, bo przeciez jak nie ma waznej umowy, to korzystasz
    > z pozyczki bez umowy. Czemu mialbys splacac 25 dnia miesiaca, a nie 30-tego?
    > Nie ma umowy to i nie ma takiej regulacji. mniejsza o to, taka informacje
    > uzyskalem w oddziale i takie postepowanie jest dla mnie rozsadne.

    Właściwie to jak wypoiadasz umowę to jest termin wypowiedzenia. Ale
    można zapewne wypowiedzieć bez terminu - nie wiem jak na to
    regulamin.

    Tak czy inaczej ja zawsze dostawałem do podpisania coś, co miało
    postać podobną do tej, jaką ostatnio dostałem w bzwbk (to byo
    jednocześnie samo wypowiedzenie):

    "Rezygnacja z używania karty i wypowiedzenie umowy o udzielenie
    kredytu i wydanie płatniczej karty kredytowej".

    Dalej:

    "[...] Jednocześnie zobowiązuję się do spłaty całości zadłużenia [...]
    powstałego w związku z wykonywaniem Umowy [...] o karty kredytowej
    [...] w ciągu 30 dni od daty podpisania tego oświadczenia [...]"

    I dalej

    "W przypadku niewywiązania się z powyższego zobowiązania przyjmuję do
    wiadomości, że Bank ma prawo do wszczęcia postępowania windykacyjnego
    [...]".

    So, nie wiem czy taki spośob postępowania nie jest jednak
    sensowniejszy - dostaję czas na normalną spłatę karty: bank ufa mnie,
    a ja jemu. I tak to było już w pekao, multi, ing, citi, bph (tyle, że
    tam np. był amowa właśnie o ostatnim wyciągu). Niebawem będę zamykał
    kolejną kartę od Multi i ing - zobaczymy, czy coś się zmieniło.

    --
    http://instalacje-gazowe-do-aut.pl - Wszystko o LPG!
    http://MeanderPark.pl - Wypoczynek w MeanderPark w Oravicach