  • Data: 2023-08-27 22:07:41
    Temat: Re: Zapłacenie kartą
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 27 sierpnia 2023 o 21:55:07 UTC+2 Animka napisał(a):

    > A jak myślisz, czym kupiłam online? :-)

    Z tym internetem różnie bywa.
    Może postujesz za pomocą telepatii?
    Albo tak jak jedna babcia w oddziale ING.
    Przelew w oddziale pewnie 7zł, więc przychodziła,
    siadała do "kompa dla klientów", a "doradca"
    po kolei jej mówił, co ma kliknąć - i miała
    przelewy za darmo.
    To było przed południem, facet i tak się nudził
    bo nie było klientów.

    > Internet mam od czasów kiedy
    > sobie pierwszy komputer kupiłam. Po szkoleniach komputerowych na
    > programie Windows 3.11 (czy jak mu tam) w Min.Fin.

    I na win 3.11 "internetowałaś"? W domu?
    Ja tylko na politechnice u kolegi ojca.
    Z domu tylko Linux.

    > Wkrótce nastał szmelc
    > Windows 95 i człowiek cieszył się jak głupi. :-)
    >
    > Te produkty przemysłowe w promocji Biedronki kupowałam w sobotę. W
    > sobotę i niedzielę bank nie pracuje. Jak bank przekaże pieniądze z tej
    > blokady to dopiero powinno być w tym sklepie.

    Nie.
    Ile mam razy pisać, żebyś sprawdziła, zamiast zmyślać?